Sinto_Service_Iconsx_1@2x.png
 

Müşteri Desteği ve Servis

1983'ten beri Heinrich Wagner Sinto, 730'dan fazla makine ve sistemi faaliyete geçirdi. Servis bölümümüz bünyesinde müşterilerimize destek veren deneyimli çalışanlarımız başarı için önemli bir faktör oluşturmaktadır. Müşterilerimizin gerekli yedek parçalarının sürekli tedarikini, tedarik ettiğimiz ekipmanla ilgili tüm soruların cevaplanmasını ve söz konusu olduğunda danışmanlık vermeyi temel bir görev olarak görüyoruz. Yetkili ekibimiz size aşağıdaki hizmetleri sunmaktadır:

a. Yedek Parça

Sahanızda profesyonel kurulum da dahil olmak üzere talep üzerine orijinal ekipman üreticisi kalitesinde çok sayıda parça stoktan temin edilebilir.

b. Bakım ve Onarım

tüm HWS ekipman bileşenlerinin onarım ve bakımı yerinde veya fabrikamızda gerçekleştirilir.

c. Dönüştürme ve Eklenti Yapma

Üretim ve verimlilik gereksinimleri değişirse, yeni bir sisteme yatırım yapmak her zaman gerekli değildir. Kalıplama sistemleri, onlarca yıllık bir hizmet ömrüne sahip olduğundan ve teknolojik gelişimlere sürekli açık olduğundan, sistem alanlarının modernleştirilmesi ve modifikasyonu yoluyla mevcut bir sistemi dönüştürmek ve/veya eklentiler yapmak mümkündür. Bu şekilde, bireysel sistem alanları en son mühendislik uygulamaları ile düzenli hale getirilir.

d. Hizmetler

HWS ekipmanı ve aynı zamanda diğer markaların sistemleri için;

  • "Yapılacaklar" önerileriyle incelemeler

  • Bakım (bakım personelinizle birlikte bir ekip olarak veya eksiksiz bir çözüm sunarak)

  • Kalıp teknolojisi desteği

  • Otomasyon teknolojisi için 7/24 yardım hattı (isteğe bağlı, ücrete tabidir)

  • Sistem optimizasyon danışmanlığı

  • Uzaktan bakım ve yazılım optimizasyonu için sizlere bir  üyelik sözleşmesi sunmaktan mutluluk duyarız